Hold

Hold

Tryk her for ONLINEBOOKING


Du kan tilmelde dig på vores onlinebooking eller hente app'en fra Sport Solution, så du kan tilmelde dig til holdene fra din mobiltelefon


Du kan hente appen i AppStore eller Play Butik. Søg på "sport solution booking"


Seniorholdet

Instruktør: Stine Christiansen 


Vi starter op med en god og grundig opvarmning så musklerne bliver godt varme. Derefter laver vi styrketræning for kroppens store musklerså vi kan fungere bedre i det daglige og med henblik på mere velvære. Timen afsluttes med en god gang udstrækning og afslapning. 

Vi bruger forskellige redskaber, måtte, elastik, stepbænk, træningsbolde, mindre vægte m.m. 


Alle kan være med på holdes som har lyst til bevægelse, sved på panden og lidt hyggeligt samvær. 


___


Cool Family

Instruktør: Lene 


Cool Family - Lukket hold for børn med vægtproblemer 8-13 år og deres forældre – begrænset antal pladser først til mølle (minimum 1 forældre pr barn)


Hver 5 barn i DK er overvægtig. Overvægt fører ofte til et lavere selvværd og overvægtige er ofte ekstra udsat for drillerier og mobning. 70 % som er overvægtige som børn er også overvægtige som voksne. Så kom og få hjælp til at ændre på kost, vaner og få noget sjov og god motion ind i jeres hverdag sammen som familie. Børn kan ikke gøre det på egen hånd hele familien skal hjælpe hinanden og støtte op. Det er de voksnes ansvar børn kender ikke konsekvenserne.   

Vi laver sjov og sveddryppende træning, hvor øvelserne bliver tilpasset i sværhedsgrad alt efter hvad hvert enkelt barn kan og de bliver fortrolig med de øvelser træningen indeholder i opvarmningen hvor vi ”øver” dem igennem. Vi træner med små vægte, bolde, boksesække, medicinbolde, elastikker m.m. Jeg bruger tidsintervaller i træningen så alle er færdige på samme tid og ingen kommer sidst!!


SÆRSKILT FORLØB SE UNDER FORLØB 


___


Morgen løbehold

Instruktør: Alice 


Vi mødes omklædt ved FitNFun kl. 06.15 og løber ml. 3 - 6 km alt efter form og formål. Vi varierer underlag og ruter.

___


Junior Fitness (specielt abonnement)

Instruktør:  Lene


Kom og træn uden forældre. Træn i stedet med dine kammerater eller andre og få kyndig vejledning af instruktører hver mandag og onsdag fra 15:30 - 17:00. Du får dit eget program ved opstat.

___


Cirkeltræning for Juniorer (9-15 år)

Instruktør: Lene


Cirkeltræning er træning i sal hvor man laver øvelser til hele kroppen og får udviklet motorikken, konditionen og styrken. Det er sjov træning og tiden flyver afsted

__


EFFEKT -  Effektiv træning og høj forbrænding

Instruktør: Lene Damsgaard Nielsen


Effektiv træning hvor alle i alderen 15-80år kan være med. Øvelserne tilpasses deltagerne med forskellige udgangspunkter. Træningen bliver sat sådan sammen så du har en høj forbrænding mens du er i gang og også bagefter:)

___


Cirkeltræning for alle

Instruktør: Lene Damsgaard Nielsen


Her er plads til alle der gerne vil træne med et smil på læben og sved på panden. Timen er for dig som ønsker både styrke, puls og udholdenhed. Vi har mange stationer som er opdelt således at der hele tiden skiftes mellem styrke og pulsøvelser. Øvelserne vil variere fra gang til gang, så træningen aldrig bliver kedelig og konstant er udfordrende og sjov. 

___


Cirkeltræning for begyndere:

Instruktør: Susanne Eisig


Her er plads til alle der gerne vil træne med smil på læben og sved på panden. Timen er for dig som ønsker både styrke, puls og udholdenhed. Vi har mange stationer som er opdelt således at der hele tiden skiftes mellem styrke og puls øvelser. Øvelserne vil variere fra gang til gang, så træningen aldrig bliver kedelig og konstant er udfordrende og sjov.


____


Boksetræning

Instruktør: Finn Jørgensen


Boksetræning til dig der vil have en sjov og alsidig træning der giver sved på panden! Vil du gerne være stærkere og have definerede, muskler tabe dig, komme i super form, få bedre kondition og blive mere smidig så er dette hold lige noget for dig! Håber vi ses til en masse god træning :)

___


CrossFit

Instruktør: Lasse Mosgaard


CrossFit er et styrke- og konditionsprogram bygget op omkring konstant varierende funktionelle bevægelser, der udføres under relativ høj intensitet. En træning (WOD) er ofte meget kort pga. den høje intensitet (5-20 min).

 

-          Constantly varied.

-          Functional movement

-          High intensity

 

CrossFits mål er, at skabe den fuldkomne atlet: et mix mellem gymnasten, vægtløfteren og sprinteren. CrossFit stiler efter en bred generel fitness. Et af CrossFits mottoer er: ”Vores speciale er ikke at specialisere os, men at skabe den bedste allround atlet”. Crossfit stiler efter lige god performance indenfor 10 kriterier: Udholdenhed (kredsløb), Udholdenhed (styrke), hastighed, balance, smidighed, styrke, koordination, præcision og behændighed (agility). CrossFit bruger kun få maskiner til træningen (i visse centre bruges der f.eks. romaskiner, Assult Bikes). Romaskinen vælger man at bruge i CrossFit, da den træner hele kredsløbet og på den måde styrker hele kroppen. I stedet for kun at træne én muskel isoleret, aktiveres alle de store muskelgrupper. Et CrossFit Gym bruger hovedsageligt frie vægte, vægtstænger, kettlebells, MobileFit, ringe, armhævningsstativer, medicinbolde, sandsække, traktordæk, m.fl. samt øvelse med egen kropsvægt.


___


Yoga

Instruktør: Tanja Sølvbjerg Nissen


Jeg lægger vægt på vejrtrækning, yogaøvelser og strækøvelser. Målet er at styrke og strække kroppen og få ro I sindet og øget velvære. Du vil få forbedret din smidighed, styrke, balance og kropsbevidsthed.

Husk tæppe og evt en lille pude.

__


Stærk Mave/ Stærk Ryg og Mobility

Instruktør: Lene Damsgaard Nielsen


Hver mandag fra 17:30-18:15

Instruktør: Lene Damsgaard Nielsen

Et hold til dig der vil være stærk i mave/ryg og være mere mobil!

Vi træner mobilitet så vi forbedre styrken i vores krop og bliver mere mobile!

Vi laver øvelser så vi får en stærk mave og en stærk ryg som er altafgørende for en god holdning.


Hvem kan være med: 12-80 år


__


BodyPOWER

Instruktør: Stine Christiansen


torsdag fra 17:30-18:15   

Her er plads til alle der har lyst til at bevæge sig og styrke kroppen og have det sjovt, uanset alder og om man er øvet eller nybegynder. Vi har stor fokus på core-muskulaturen (mave/ryg). Timen er for dig som ønsker både styrke, puls og udholdenhed.

 

Holdet er en blanding af Aerobic, step aerobic, Effekt, salsa, piloxing (kombi af pilates og boksetræning).

 

___


Endurance Inde/Ude 

Instruktør: Lene Damsgaard Nielsen 

Lørdag fra 09:30 - 10:30


Træning til dig der elsker at blive udfordret på din udholdenhed og kondition eller gerne vil forbedre dig på disse områder.

 

Holdbeskrivelse:

Vi træner i intervaller hvor vi løber, ror, cykler og kombinere med styrkeøvelser som giver ekstra på forbrændingskontoen. I styrkedelen er der ingen avancerede øvelser men kun basisøvelser med lav vægt.  Træningen vil oftest foregå udenfor, så husk løbeskoene og påklædning derefter.







FitNFun - Lene Damsgaard Nielsen - Industrivej 1 6330 Padborg - tlf: 51 60 71 86 - cvr: 36100516